Svenska Manchester United Fans Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

”Tevez på väg från City”

2 posters

Gå ner

”Tevez på väg från City” Empty ”Tevez på väg från City”

Inlägg  Mad_Max fre okt 29, 2010 8:28 am

Santa Cruz: Och jag vill lämna i januari!

Det avslöjar Roque Santa Cruz i en radiointervju.
I en intervju med den spanska radiokanalen Cadena Ser berättar anfallaren att han själv planerar att lämna Manchester City i januarifönstret. Anledningen är att han får spela för lite:
– Konkurrensen är enorm. Man jobbar hårt varje dag för att övertyga managern men inte ens då blir man utvald, säger Santa Cruz enligt Daily Mirror.
”Hjärtat hos familjen”
Dessutom avslöjar han att Carlos Tevez kan vara på väg att lämna Manchester.
– Carlos hjärta är hos familjen. Han vill vara med sitt folk och de är i Argentina. Jag tror att han kommer hålla ut i Manchester, men när han känner att hemlandet kallar så kommer han göra vad som helst för att komma dit.

Saxat från aftonbladet.
--------

Hoppas han lämnar dem.
Mad_Max
Mad_Max
Admin

Antal inlägg : 136
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 42
Ort : STHLM

http://manutd.friendhood.net

Till överst på sidan Gå ner

”Tevez på väg från City” Empty Sv: ”Tevez på väg från City”

Inlägg  Tamuli fre okt 29, 2010 11:18 am

Hoppas bägge två lämnar och sen börjar en efter en av de andra sk stjärnorna där också ledsna på att City inte lyckas ta titlar, det medför att dem rasar ner ordentligt i seriesystemet. Räcker med ett lag i Manchester som kan spela fotboll anser jag. Nej ner med City och låt dem möta lag som Luton, Southend och vad alla lagen i gärsgårdsserien heter.
Tamuli
Tamuli

Antal inlägg : 121
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 45
Ort : Skogås

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet