Svenska Manchester United Fans Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Pl 26/2 Wigan - United 0-4

2 posters

Gå ner

Pl 26/2 Wigan - United 0-4 Empty Pl 26/2 Wigan - United 0-4

Inlägg  Tamuli sön feb 27, 2011 2:31 am

Såg bara första halvlek då vi skulle iväg på 30 års fest, lite typiskt när man för en gång skull har den kanalen matchen visasa på.
Det jag såg var inte riktigt övertygande, visst man blixtrade till någon gång som vid 0-1 målet, riktigt snyggt mål anser jag. Men i övrigt så såg Wigan bättre ut.. skapade ju några farliga chanser som VDS var riktigt bra med på.

Åkte i halvlev och missade Uniteds slagt i andra halvlek,

Målen: Chicarito x 2 , Ronney och Fabio 1 var.

Skönt att lilla ärtan gjorde två och att Ronney målade, han behövs i form för att slåss om både liga guldet och CL titeln i år.

Nu väntar två jobbiga svåra borta matcher mot först Chelsea svinen och sen mot Liverpool som jag avskyr ännu mera så med andra ord två hatmatcher framför oss. Och 6 väldigt viktiga poäng att bärga.
Tamuli
Tamuli

Antal inlägg : 121
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 45
Ort : Skogås

Till överst på sidan Gå ner

Pl 26/2 Wigan - United 0-4 Empty Sv: Pl 26/2 Wigan - United 0-4

Inlägg  Mad_Max mån feb 28, 2011 10:29 am

Fast rooneys mål var juh inte riktigt hans, berb och rooney kommer fria mot målvakten och berb serverar rooney på ett öppet mål från nån meters håll.
Kändes som en trygg match ändå. Nani är fan bra ego ibland bara, rooney lackade på honom nångång när han skulle dribbla 3 spelare istället för att passa till han som stod fri. Men vi för matchen enkelt och gör det i det stora hela riktigt bra.

Jo, matchen på tisdag blir bra svettig...
Mad_Max
Mad_Max
Admin

Antal inlägg : 136
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 42
Ort : STHLM

http://manutd.friendhood.net

Till överst på sidan Gå ner

Pl 26/2 Wigan - United 0-4 Empty Sv: Pl 26/2 Wigan - United 0-4

Inlägg  Tamuli tis mar 01, 2011 5:25 pm

Mad_Max skrev:Fast rooneys mål var juh inte riktigt hans, berb och rooney kommer fria mot målvakten och berb serverar rooney på ett öppet mål från nån meters håll.
Kändes som en trygg match ändå. Nani är fan bra ego ibland bara, rooney lackade på honom nångång när han skulle dribbla 3 spelare istället för att passa till han som stod fri. Men vi för matchen enkelt och gör det i det stora hela riktigt bra.

Jo, matchen på tisdag blir bra svettig...

Ok så med andra ord var Berb väldigt osjälvisk, ja jag såg någon sekvens i första också då Nani var riktigt ego. Hade tre-fyra alternativ men duribblade två man och dunkade den i stolpen sen...
Tamuli
Tamuli

Antal inlägg : 121
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 45
Ort : Skogås

Till överst på sidan Gå ner

Pl 26/2 Wigan - United 0-4 Empty Sv: Pl 26/2 Wigan - United 0-4

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet