Svenska Manchester United Fans Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

CL 23/2 Marseille - Man United

2 posters

Gå ner

CL 23/2 Marseille - Man United            Empty CL 23/2 Marseille - Man United

Inlägg  Tamuli sön feb 13, 2011 12:37 pm

Snart är det äntligen dags för CL igen, den 23/2 smäller det borta mot Marseille. Jag tror och hoppas att United vinner både borta och hemma.
Tippar 0-2 på bortaplan till oss, målskyttar Rooney och Berb.
Tamuli
Tamuli

Antal inlägg : 121
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 45
Ort : Skogås

Till överst på sidan Gå ner

CL 23/2 Marseille - Man United            Empty Sv: CL 23/2 Marseille - Man United

Inlägg  Mad_Max mån feb 14, 2011 11:40 am

Jag går och funderar på om han kommer att spara en del spelare, hoppas vi toppar i backlinjen i alla fall så vi kan hålla tätt. 1-1 är jag nöjd med om det inte är full stryka.
Mad_Max
Mad_Max
Admin

Antal inlägg : 136
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 42
Ort : STHLM

http://manutd.friendhood.net

Till överst på sidan Gå ner

CL 23/2 Marseille - Man United            Empty Sv: CL 23/2 Marseille - Man United

Inlägg  Tamuli mån feb 14, 2011 11:53 pm

Mad_Max skrev:Jag går och funderar på om han kommer att spara en del spelare, hoppas vi toppar i backlinjen i alla fall så vi kan hålla tätt. 1-1 är jag nöjd med om det inte är full stryka.

Frågan är bara om han vågar spara några spelare med tanke på att det ändå är en så viktig match som det är, men SAF brukar ju kunna vila ett par spelare och låta andra få chansen. Han brukar ju dock kunna hitta rätt elva iaf på något sätt. Hoppas precis som dig Max att man toppar bakåt och sen spelare antingen Berb eller Rooney från början, och sen låta den andra komma in. Göra ett byte rakt av mellan Rooney och Berb. Ska bli spännande att se vilka han ställer upp med.
Tamuli
Tamuli

Antal inlägg : 121
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 45
Ort : Skogås

Till överst på sidan Gå ner

CL 23/2 Marseille - Man United            Empty Sv: CL 23/2 Marseille - Man United

Inlägg  Tamuli ons feb 23, 2011 12:15 pm

Här är truppen som får åka med till Frankrike:

Truppen mot Marseille: Van der Sar, Kuszczak, Lindegaard; Vidic, O'Shea, Brown, Rafael, Fabio, Evra, Smalling; Scholes, Gibson, Nani, Carrick, Fletcher, Bebe, Obertan, Tunnicliffe; Rooney, Berbatov, Hernandez, King

Noterbart är att Lindegaard för första gången är med i Champions League med United och att lovande Ryan Tunnicliffe och Joshua King får plats i laget.

Saxat från svenskafans hemsida.

Intressant att dem där två okända talangerna får chansen att ingå i truppen. Men man saknar ju en del spelare pga skador och sen är frågan varför Giggs inte är med, orsaken är fortfarande okänd såg jag.
Tamuli
Tamuli

Antal inlägg : 121
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 45
Ort : Skogås

Till överst på sidan Gå ner

CL 23/2 Marseille - Man United            Empty Sv: CL 23/2 Marseille - Man United

Inlägg  Mad_Max ons feb 23, 2011 12:28 pm

Ser inte ut som att SAF kommer hålla något tillbaka denna gång, lite revansch efter crawley matchen.

Giggs var skadad hörde jag, tror det inte är nått allvarligt.

Varför ta med sig 3 målvakter?
Mad_Max
Mad_Max
Admin

Antal inlägg : 136
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 42
Ort : STHLM

http://manutd.friendhood.net

Till överst på sidan Gå ner

CL 23/2 Marseille - Man United            Empty Sv: CL 23/2 Marseille - Man United

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet