Svenska Manchester United Fans Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna?

4 posters

Gå ner

Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna? Empty Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna?

Inlägg  Tamuli tor okt 28, 2010 3:56 pm

Har ni några andra favoritlag ute i Europa eller här hemma, i så fall vilka.

Jag har förutom United bara två favoritlag i övrigt och det är Bajen och Barca. Om jag måste ranka dem i vilken ordning jag skulle hålla på dem om de 3 lagen möttes i en 3-lags turnering måste jag ranka Bajen som etta och sen The Red Devils. Med Barca på en 3:e plats.
Var lite besviken då Barca slog United i CL eftersom hjärtat klappar mer för United än Barca i ett sådant möte.



Tamuli
Tamuli

Antal inlägg : 121
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 45
Ort : Skogås

Till överst på sidan Gå ner

Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna? Empty Sv: Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna?

Inlägg  Mad_Max fre okt 29, 2010 8:38 am

Nej, inte egentligen.
Skulle väl kalla mig för Djurgårdare men har verkligen noll koll på allsvenskan. Senaste matchen jag såg var när DIF mötte Juventus för en massa år sedan och innan dess...?! 15 år sen? Inget fan idag. Svensk fotboll är för dålig och tråkig att titta på helt enkelt.
Höll på Milan när jag va pojk men det försvann oxå för femton år sen, hade några milan tröjor kommer jag ihåg som min lillebror har fått ärva idag. Ser matcher med dem ganska ofta men det känns inte i hjärtat liksom...
Bara United för min del, finns bara en plats! Wink
Mad_Max
Mad_Max
Admin

Antal inlägg : 136
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 42
Ort : STHLM

http://manutd.friendhood.net

Till överst på sidan Gå ner

Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna? Empty Sv: Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna?

Inlägg  Tamuli fre okt 29, 2010 11:24 am

Hehe men då har du ju valt bort rätt lag ;-)
För min del klappar hjärtat lika mycket för United som för Bajen.
Tamuli
Tamuli

Antal inlägg : 121
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 45
Ort : Skogås

Till överst på sidan Gå ner

Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna? Empty Sv: Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna?

Inlägg  martijan tor nov 11, 2010 5:03 pm

Min favoritlag är Man United! I love you I love you I love you alien I love you I love you

martijan

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 10-11-11

Till överst på sidan Gå ner

Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna? Empty Sv: Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna?

Inlägg  Daniel76 mån jan 03, 2011 9:40 pm

Ett svenskt lag som mitt hjärta klappar extra för är grannbyns bruket dvs ÅFF

Daniel76

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 10-10-28

Till överst på sidan Gå ner

Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna? Empty Sv: Andra favoritlag förutom Röda Djävlarna?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet