Svenska Manchester United Fans Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

PL säsongen hittills

2 posters

Gå ner

PL säsongen hittills Empty PL säsongen hittills

Inlägg  Tamuli fre jan 07, 2011 6:52 pm

Är ju väldigt skönt att läsa tabellen sedan ett tag tillbaka,
1 Man United 20 12 8 0 43-19 44
2 Man City 22 12 6 4 33-16 42
3 Arsenal 21 12 4 5 42-22 40
4 Tottenham 21 10 6 5 31-25 36
5 Chelsea 21 10 5 6 36-19 35
12 Liverpool 20 7 4 9 24-27 25

Underbart att se att United har 2 poängs ledning, om vi räknar med 6 poäng i dem hängmatcher vi har så skulle det ju innebära en 8 poängs ledning, visst man vet ju inte hur det går för övriga lag (förutom City som inte har någon hängmatch) så kan ju diffa lite i avståndet.
Men hur som helst tycker jag att det ser riktigt bra ut, det enda jag är lite oroad över är att vi har så få segrar på bortaplan utan mest kryssar, det måste bli bättre. Flera 3 poängare där också tack !!!
Förlust nollan får gärna vara intakt resten av säsongen men som för alla storlag så kryper väl tyvärr en förlust närmre och närmre..dock ska man ju tänka på att trots att Utd spelat dåligt och varit utspelade så har man ändå vunnit eller iaf tagit med sig en pinne och det är ju starkt gjort.
Inga flera skador nu bara, tänkte främst på hur det sett ut senaste åren med en hel del skador på nyckelspelare, ja även i år har ju det förekommit en del skador (Rooney mfl).
Vill gärna också se att det börjar lossna i målskyttet för flera spelare, en Rooney som öser in kassar som förra året, Berb som håller i sitt målskytte men gärna ett par spelare till som levererar när dessa två inte lyckas hitta målet.

En förstärkning på mittfältet vore välkommet sen hoppas jag att Neville snart blir petad, även om han tillhör det gamla gardet så börjar han bli en säkerhetsrisk eftersom han inte alls hänger med...nej en ung vindsnabb förmåga där vore perfekt.

Vore kul att få höra era åsikter på det jag skrivit och även era egna tankegångar om säsongen som varit hittills..

Tamuli
Tamuli

Antal inlägg : 121
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 45
Ort : Skogås

Till överst på sidan Gå ner

PL säsongen hittills Empty Sv: PL säsongen hittills

Inlägg  Mad_Max mån jan 10, 2011 11:34 am

Kan bara hålla med, riktigt imponerande med en nolla i förslut stapeln. Vore riktigt ballt att hålla den.

Neville håller jag med om att han tyvärr inte håller måttet, tycker att Evans har varit riktigt dålig oxå denna säsong och skulle inte bli olycklig om han får gå till nästa säsong.
Mad_Max
Mad_Max
Admin

Antal inlägg : 136
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 42
Ort : STHLM

http://manutd.friendhood.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet