Svenska Manchester United Fans Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Balotellis uttalande

2 posters

Gå ner

Balotellis uttalande Empty Balotellis uttalande

Inlägg  Mad_Max ons jan 19, 2011 3:41 pm

Fastnade för ett stycke från AB där Balotelli snackar en massa gojja igen.

”Vårt anfall med mig, Tevez och Dzeko är bäst, till och med bättre än Barcelonas och Real Madrids.”
Så säger Citys strulige supertalang, Mario Balotelli. Samtidigt passar han på att såga Wayne Rooney och säga att Uniteds fans vill att Balotelli ska byta blått mot rött.
Aftonbladet direktlänk

Usch.
Hoppas verkligen inte att nån vill ha denna dåre i United. Tror Sir Alex skulle äta upp honom på ett träningspass, sen skulle pojkspolingen vilja åka hem till italien och suga tumme.

Kan iof hålla med om att de köpt till sig ett sjukt vasst anfall, men ändå vi har gjort 6 mål mer på 2 matcher mindre spelat denna säsong. Det säger en del.
Mad_Max
Mad_Max
Admin

Antal inlägg : 136
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 42
Ort : STHLM

http://manutd.friendhood.net

Till överst på sidan Gå ner

Balotellis uttalande Empty Sv: Balotellis uttalande

Inlägg  Tamuli ons jan 19, 2011 4:42 pm

Nej det är verkligen en spelare jag inte skulle vilja se i Uniteds dress. Han skulle vilja åka därifrån efter ett enda möte mer Sir Alex som skulle ta ner pojkstackarn på jorden och ta bort hans divaliteter. Visst har City ett starkt anfall men dem är ju också en engelsk kopia av Real Madrid som försöker köpa sig till titlar men har eller kommer dem lyckas med det. Mitt svar är kolla hur det gott för Real hur många titlar har dem tagit senaste tiden, inte alls många. City kommer lyckas ännu sämre. Nej finns bara ett lag i Manchester som har kapaciteten att lyckas :-)
Och det är ju självklart United. Citys fans får förtsätta drömma många år till innan dem ens kan utmana på riktigt om dem stora titlarna.
Tamuli
Tamuli

Antal inlägg : 121
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 45
Ort : Skogås

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet