Svenska Manchester United Fans Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Wes Brown på väg till Tottenham? (sillyseason)

2 posters

Gå ner

Wes Brown på väg till Tottenham? (sillyseason) Empty Wes Brown på väg till Tottenham? (sillyseason)

Inlägg  Mad_Max fre jan 14, 2011 9:52 am

Tottenham med flera intresserade av United-back
Källa: 13 Januari 2011 kl 15:28, Fotbollskanalen

Tottenham är ett av sex lag som är intresserade av Manchester Uniteds 31-åriga mittback Wes Brown. Brown har fått snålt med speltid den här säsongen och sägs vara en av de hetaste spelarna på marknaden. Spurs tränare Harry Redknapp sägs vara redo att lägga ett bud värt 22 miljoner kronor.

Övriga lag som är intresserade av backen är Everton, Sunderland, Newcastle, Birmingham och Blackburn.
*************************

Har juh inte direkt fått mycket speltid denna säsong, men va fan... Han har BARA tillhört United och aldrig nån annan klubb. Vore tråkigt men som sagt, han har inte fått spela speciellt mycket denna säsong... Jag är kluven. Neutral

Wes Brown på väg till Tottenham? (sillyseason) United_narrowweb__300x532,2
Mad_Max
Mad_Max
Admin

Antal inlägg : 136
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 42
Ort : STHLM

http://manutd.friendhood.net

Till överst på sidan Gå ner

Wes Brown på väg till Tottenham? (sillyseason) Empty Sv: Wes Brown på väg till Tottenham? (sillyseason)

Inlägg  Tamuli lör jan 15, 2011 10:31 pm

Även om han inte har fått så mycket speltid så tycker jag han ska stanna och visa att han tillhör den trogna skaran, han är ändå nyttig att ha som backup men visst samtidigt förstår jag om han bestämmer sig för att gå för att få speltid. Men jag ser helst att han stannar.
Tamuli
Tamuli

Antal inlägg : 121
Registreringsdatum : 10-10-27
Ålder : 45
Ort : Skogås

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet